Ez a weboldal sütiket használ a helyes működéséhez, valamint személyre szabott tartalmak megjelenítéséhez. Ön az oldal böngészésével beleegyezik a sütik használatába. További információ

Értettem

Tisztelt Látogató!

 

Ez az weboldal ún. sütiket használ bizonyos szolgáltatások biztosításához,  harmadik fél által anonim módon gyűjtött látogatási statisztikák készítéséhez, illetve célzott hirdetések megjelenítéséhez. A Google által gyűjtött adatokról egyebek mellett itttájékozódhat.

 

A sütik kis méretű adatcsomagok, fájlok, melyeket a legtöbb böngésző alapbeállítás szerint automatikusan fogad és tárol az Ön gépén, illetve visszaküldi az adott weboldal meglátogatásakor. Természetesen Önnek bármikor módja van böngészőjében a sütik törlésére, letiltására, szükség esetén újbóli engedélyezésére. Mindazonáltal a sütik letiltásával oldalunk számos funkciója nem használható. Így például, de nem kizárólag, nem használható webáruházunk, nem tud fórumunkban hozzászólást írni, szakértőinkhez kérdést intézni. Ön az oldalunk böngészésével elfogadja a sütik használatát, amennyiben letiltotta azokat, tudomásul veszi, hogy bizonyos szolgáltatások nem vagy nem megfelelően működnek.

 

Népszerűbb böngészők beállításairól az alábbi oldalakon olvashat:

 

Chrome

 

Firefox

 

Internet Explorer

 

 

WOT Magyar liga - Real Gamers 3 vs 3 kupa

részletes szabályzat

 

Frissítve: 2016.09.02.

Real Gamers általános versenyszabályzat itt.

 

1. Általános szabályok

A versenyen csak a Word of Tanks magyar játékosai vehetnek részt. (A versenyben magyar játékosnak számít az, aki beszéli a magyar nyelvet, klántól, tartózkodási helytől és lakóhelytől függetlenül.)

 

1.2. Játékfiókok

A versenyen csak a World of Tanks EU szerverére regisztrált játékosok vehetnek részt. A jelentkezők kötelesek beregisztrálni magukat a WOT Magyar liga hivatalos weblapjára (www.WoTMagyarliga.eu), valamint a kért adatok megadása szintén fontos a beazonosíthatóság és a World of Tanks felhasználói név védelme érdekében. (A regisztrálás során adataid pontosan add meg, hogy a valós játékos neved biztonságban maradjon.)

 

1.3. Szabály módosítás

Fenntartjuk a jogot a szabályok változtatására és speciális esetekben egyéni döntések meghozatalára.

 

1.4. Felelősség

A szabályzat hiányos ismerete nem mentesít a felelősségre vonás alól!

 

1.5. Csapat

1.5.1. Csapat létszám / Csapat tagok

Egy csapat 3 főből állhat (nincs csere). Amennyiben ez nem valósul meg, a csapat nem vehet részt a versenyen. Egy játékos csak egy csapatban játszhat, amennyiben megfelel a szabályzat feltételeinek.

Nevezni a Real Gamers weblapján keresztül lehet!

 

1.5.2. Csapatnév

- Ajánlottan maximum 10 karakter hosszú.

- Amennyiben a vezetőség nem találja megfelelőnek a csapatnevet, felkérhetik a csapatot a név megváltoztatására. Nem teljesítés kizáráshoz vezethet!

- A csapat neve nem lehet sértő és provokáló, nem tartalmazhat olyan cég, alapítvány, személy vagy klán, stb. nevet amelyre nem kaptak engedélyt. Az engedélyt a vezetőségnek be kell mutatni!

- Kérjük, hogy a csapat neve ne tartalmazzon különleges karakterek, mint a "§, ‘, +, !, %, /, €, $, ÷, ×, <, >, #, ., @” és hasonlók. De a ''[ ,] , -'' használata engedélyezett.

 

1.5.3. Csapat kapitány

A csapatot létrehozó játékos a csapat kapitánya, a csapatot képviseli és tartja a kapcsolatot a WML vezetőségével.

 

Felelőssége:

- A csapatban szereplő játékosok értesítése a WML és az aktuális verseny legfrissebb híreiről.

- Minden szükséges információval el kell látnia a WML vezetőségét a csapatával kapcsolatban.

A csapat a selejtező kezdetéig még megváltoztathatja kapitányát, megkezdése után viszont már nem!

 

2. Mérkőzés Média

A versenyen résztvevő játékosokról és általuk játszott mérkőzésekről készült vagy általuk megadott képeket, videókat és hang anyagokat bármikor felhasználhatjuk, módosíthatjuk. Ezeknek kizárólagosan a WML a tulajdonosa, felhasználásukra és módosításukra engedélyt adhat!

 

2.1 Közvetítés

A kommentátor kérésére, a gyakorló szobát létrehozó csapatnak kötelező behívni őt nézőként.

 

Ha egy csapat nincs készen időben, az a meccs késleltetésének számít.

 

Ha egy játékos lehetőséget kap egy interjúra a közvetítésben akkor azt csak megfelelő hangnemben, stílusban és provokáció mentesen teheti meg.

 

2.2. Nézők

A csatákban az éppen versenyző játékosokon kívül kizárólag csak szervezők vagy az általuk kijelölt játékosok mehetnek be (kaphatnak meghívót). Ha bármely szervező meghívót kér egy csatára akkor őt kötelező meghívni.

 

2.3. Mérkőzés óvása / panasz bejelentése

A csata befejeztével vagy akár a csata közben azonnal jelenteni kell a szabály szegést a jelenlévő szervezőknek ezután az eset kivizsgálásra kerül.

 

Ha az óvás alaptalan és célja csak az ellenféllel való kitolás az a meccs késleltetésének számít, ami kizárással büntethető.

 

Amennyiben egy csapat úgy érzi, hogy a mérkőzés során merültek fel problémák / szabály szegések és ezt nem kívánja óvni abban az esetben megírhatja nekünk azt e-mailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Ha jogtalan a probléma benyújtás akkor sem jár érte büntetés.

 

2.4. Eredmény leadása

Amennyiben a csata rendben lezajlott, az eredményt a nyertes csapatnak jeleznie kell egy szervezőnek, aki az ágrajzban tovább helyezi a csapatokat.

 

3. Mérkőzés Beállítások

- Mérkőzés: 3 vs 3

- Mérkőzés időtartama: 5 perc

- Zárt gyakorló szobákban.

- Szerver: Minden mérkőzés az EU_1 szerveren kerül lebonyolításra. (Esetleges technikai problémák esetén EU_2 szerver.)

- Játékmód: Csataütközet (Encounter), döntetlen után Támadás / Védekezés (Attack/Defense) (2 bázisos támadás mód).

Pályák:

- Ensk - csataütközet (encounter)

- Himmelsdorf - csataütközet (encounter)

- Prokhorovka - csataütközet (encounter)

- Ruinberg - csataütközet (encounter)

- Siegfried Line - csataütközet (encounter)

- Lakeville - csataütközet (encounter)

- Mines - csataütközet (encounter)

- Sand River - csataütközet (encounter)

- Murovanka - csataütközet (encounter)

- Steppes - csataütközet (encounter)

 

Döntő pályák:

- Ghost Town - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Himmelsdorf - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Lakeville - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Mines - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Ruinberg - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Steppes - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

 

Speciális pálya:

Mittengard - normál csata (normal battle)

 

3.1. Első lépések a mérkőzés előtt

A szobát (Gyakorló szoba) a csapat kapitánynak vagy egy megbízott csapattagnak kell létrehozni.
Az ágrajz szerinti felső csapatnak kötelessége létrehoznia a Gyakorló szobát. 

 

3.1.1. Mérkőzés kezdete

A meghívók gyors elfogadása után megkezdődik a tank és oldal választás a 3.7. pont szerint.
Ezt követően egy WML szervező elindítja a csatát.

 

3.2. Játékmód: Best of 3
A csapatoknak 1 előre meghatározott (A WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott.) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve.
Az ágrajz szerinti felső csapat választ oldalt először.
A továbbjutáshoz 2 pont kell! Minden megnyert csata 1 pontnak számít.
 
3.2.1. Döntetlen csata
Ha a csata végeredménye döntetlen, akkor össze kell számolni a csata során kiosztott sebzést. A többet sebző csapat kap 1 pontot.

Amennyiben a csata során nincs kiosztott sebzés akkor:
- Ha mind két csapat a csata során inaktív játékot mutat például ''kempel'', akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy mindkét csapat kiesett.
- Ha a csata során csak az egyik csapat mutat inaktív játékot például ''kempel'' és emiatt nem történt kiosztott sebzés akkor a csatában aktívan résztvevő csapat kap 1 pontot. Ezt a WML szervezők döntik el.
- Ha a csatában mindkét csapat aktívan részt vesz (pl.: a két csapat elkerüli egymást és emiatt nincs kiosztott sebzés), akkor a csatát egy WML szervező jelenlétében újra kell játszani Mittengard pályán normál csata módban.
 
3.2.2. Döntő csata
Amennyiben az eredmény 2 csata után döntetlen (1-1), akkor a következő szabályok szerint még 1 csatát kell játszani:
- Támadás / Védekezés (Attack / Defense) csata mód. (2 bázisos támadás mód)
- A pályán az a csapat választhat oldalt, amelyik több sebzést okozott a mérkőzés során.
- Az oldalt választó csapat kezdi a tankválasztást is.
- Amennyiben a kiosztott sebzések megegyeznek abban az esetben a felső csapat választhat oldalt.
- Ha a mérkőzés során nincs kiosztott sebzés akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy két döntetlen csata született.
 
Amelyik csapat megnyeri a döntő csatát, az nyeri a mérkőzést.

 

3.3. Játékmód: Best of 5
A csapatoknak 1 előre meghatározott (A WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott.) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve.
Az ágrajz szerinti felső csapat választ oldalt először.
A továbbjutáshoz 3 pont kell! Minden megnyert csata 1 pontnak számít.
 
3.3.1. Döntetlen csata
Ha a csata végeredménye döntetlen, akkor össze kell számolni a csata során kiosztott sebzést. A többet sebző csapat kap 1 pontot. Ezt jelezni kell az egyik WML szervezőnek valamint a leadott e-mailben fel kell tüntetni, hogy a döntetlen csatáért melyik csapat kapott pontot.

Amennyiben a csata során nincs kiosztott sebzés akkor:
- Ha mind két csapat a csata során inaktív játékot mutat például ''kempel'', akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy mindkét csapat kiesett.
- Ha a csata során csak az egyik csapat mutat inaktív játékot például ''kempel'' és emiatt nem történt kiosztott sebzés akkor a csatában aktívan résztvevő csapat kap 1 pontot. Ezt a WML szervezők döntik el.
- Ha a csatában mindkét csapat aktívan részt vesz (pl.: a két csapat elkerüli egymást és emiatt nincs kiosztott sebzés), akkor a csatát egy WML szervező jelenlétében újra kell játszani Mittengard pályán normál csata módban.
 
3.3.2. Döntő csata
Amennyiben az eredmény 4 csata után döntetlen (pl.: 2-2), akkor a következő szabályok szerint még 1 csatát kell játszani:
- Támadás / Védekezés (Attack / Defense) csata mód. (2 bázisos támadás mód)
- A pályán az a csapat választhat oldalt, amelyik több sebzést okozott a mérkőzés során.
- Az oldalt választó csapat kezdi a tankválasztást is.
- Amennyiben a kiosztott sebzések megegyeznek abban az esetben a felső csapat választhat oldalt.
- Ha a mérkőzés során nincs kiosztott sebzés, akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy a mérkőzés végeredménye döntetlen.
 
Amelyik csapat megnyeri a döntő csatát, az nyeri a mérkőzést.

 

3.4. Eredmény - Csataütközet (Encounter)

A győztes csapat felelős a helyes eredmény leadásáért!

 

- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült a játékidőn belül vagy a csapat elfoglalja az ellenséges bázist a játékidőn belül.

 

- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapatod minden tankja megsemmisült, vagy az ellenfél elfoglalta a bázist.

 

- Döntetlen: A csata döntetlenek számít, ha lejár az idő, vagy egyszerre semmisül meg az összes tank a csatában.

 

3.5. Eredmény - Támadás és Védés (Attack/Defense)

A győztes csapat felelős a helyes eredmény leadásáért!

 

Támadó csapat:

- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült a játékidőn belül vagy a csapat elfoglalja az ellenséges bázist a játékidőn belül.

- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapatod minden tankja megsemmisült, vagy nem sikerül elfoglalni az ellenséges bázist a játékidőn belül.

 

Védekező csapat:

- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült vagy lejárt a játékidő.

- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapat minden tankja megsemmisült vagy az ellenfél elfoglalta a bázist a játékidőn belül.

 

3.6. Mérkőzés szabályai

A csapatok állhatnak különböző nemzetiségből származó tankokból.

Prémium tank választása engedélyezett.

Prémium lőszer / fogyócikkek használata engedélyezett.

Maximum 8-as szintű tank használható.

A csapatban lévő tankok szintjének összege nem haladhatja meg az 24 pontot (3 tank 8 tier).

 

3.7. Tank és kezdőoldal választás

Az ágrajz szerinti felső csapat választ kezdő pozíciót. A tank választást mindig az a csapat kezdi, aki az oldalt választotta az adott pályán.

A csata előtt mindkét csapat kap egy-egy lapot amire fel kell írnia annak a 3 tanknak a nevét, amit hozni szeretne a csatában. A kitöltést követően a lapot le kell adni egy szervezőnek. Ezután a tankválasztáson nem lehet módosítani!


Screenshot készítése fokozottan ajánlott. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.
 

3.7.1. Oldal és tank váltás

Két csata és mérkőzés között mindkét csapatnak van 4 perc felkészülési ideje. A tank választás nem tartozik bele a 4 perc felkészülési időbe.
A 4 perc után kezdődhet a tank választás amire 1 perc áll rendelkezésre. Ha az egyik csapat egy vagy két játékosa nem áll készen a 4 perces felkészülési idő után, akkor a tank választás elkezdődik a hiányzó játékosok nélkül. A hiányzó játékos a tank választás alatt még csatlakozhat a csatához.

Amennyiben a 4 perc felkészülési idő után nem kezdődik meg a tank választás azt jelezni kell a WML egy szervezőnek.

Screenshot készítése fokozottan ajánlott a felkészülési és tank választási időszak alatt is. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.

 

3.8. Újraindítás

Ha a csata elején az egyik játékos kifagy a játékból vagy egyéb technikai problémája akadt, akkor a csapattársai újraindítást kérhetnek a chat-en, az ellenfél csapatnak ezt meg kell adni.

A következő esetekben nem kérhetsz újraindítást:
Ha bármelyik tank fel lett derítve a csata során.
Ha a játékidőből több mint 2 perc telt el. (Az az 3 perc van hátra.)

Az újraindítás után a csapatoknak ugyan azon az oldalon ugyanazokkal a tankokkal kell játszaniuk.
Ha a kifagyott játékos 2-3 percen belül nem jön vissza, akkor egy tartalék játékost kell behívniuk, ha nincs másik embere a csapatnak, akkor kénytelenek 2 emberrel lejátszani a mérkőzést. 

 

4. Díjazás
A csapata által elért arany nyereményből, egyenlően részesülnek a csapattagjai. (Kényszer esetben a díjazás megváltoztatásának lehetőségét fenntartjuk.)

 

1. Csapat: 60 000 Ft készpénz + 30 000 arany + hardveres nyeremény

 - 10 000 arany / fő

2. Csapat: 45 000 Ft készpénz + 24 000 arany + hardveres nyeremény

- 8 000 arany / fő

3. Csapat: 30 000 Ft készpénz + 18 000 arany + hardveres nyeremény

- 6 000 arany / fő

4. Csapat: 12 000 arany

- 4 000 arany / fő

5 - 8. Csapat: 6 000 arany

- 2 000 arany / fő

9 - 16. Csapat: 3 000 arany

 -1 000 arany / fő

 

Kérjük, a verseny után ellenőrizétek le az arany díjazás listáját. A hírek között találjátok majd. Hibás aranylista leadásáért nem vállalunk felelőséget.

Az arany kiutalását a Wargaming.net munkatársai végzik. Várhatólag az arany 1-2 héten belül megérkezik, de az is elképzelhető, hogy sokkal tovább tart.

 

5. Tiltott modok, kinézetek és egyéb kellékek

A modok használata nem engedélyezett!

 

6. Általános büntetések

A WML vezetősége saját belátásuk szerint vizsgál és büntethet. Akár a díjazás megvonásával is.

 

6.1. Screenshot

Érdemes mindenről screenshot-ot készíteni. (Amit látunk csak arról tudunk helyes döntést hozni!)

 

6.2. Nem ''fair''

A következő cselekvések nem számítanak ''fair'' játéknak és a WML vezetőségének belátása szerint büntethetők:

 

6.2.1. Nem alkalmas játékosok

Olyan játékosok szerepeltetése, vagy erre történő próbálkozás, akik nem felelnek meg a WML által felállított regisztárciós követelményeknek.

 

6.2.2. Csaló / Helyettesítő játékos

Egy másik játékos nevével, fiókjával vagy bajnoksági fiókjával történő játék, vagy ezzel való próbálkozás.

 

6.2.3. Hack-elés / Cheat-ek használata

Ez alatt a WoT játék kliens megváltoztatását, vagy bármilyen játékon kívüli cselekvést értünk, amivel az egyik csapat előnyhöz juthat a másikkal szemben.

 

6.2.4. Összejátszás

Bármilyen megállapodás kötése két vagy több résztvevő között, amivel hátrányba hoznak más résztvevőket, és / vagy előnybe hozzák magukat.

 

Ide tartoznak a teljesség igénye nélkül:

- Meccsek végeredményének előre eldöntése a résztvevők között, valamint a nyeremények előre eltervezett elosztása.

- Bármiféle jelzések egynél több csapat játékosai között, amelynek célja más résztvevők hátrányba vagy előnybe hozása, beleértve a szóbeli, írásbeli, valamint a jelzésekkel történő kommunikációt is.

- A játék szándékos elvesztése, vagy egy résztvevő csapat szándékos szabotálása, azzal a céllal, hogy elveszítsék a játékot.

 

6.3. Sportszerűtlen viselkedés

Minden játékos köteles a legjobb tudása szerint képviselni a csapatát. Ha ezt nem teszi meg, az sportszerűtlen viselkedésnek számít és a WML vezetősége által büntethető.

 

Játékbeli hibák (bug-ok) kihasználása:

Bármilyen játékbeli hiba, vagy egyértelműen nem szándékosan a játékban található játék-mechanika kihasználása tilos. Minden ilyen esetet a WML vezetősége, saját belátása szerint vizsgál és büntethet.

 

7. Értelmezés

Mérkőzés / Meccs - Egy meccs két csapat által egymás ellen játszott csaták sorozata.

Egy WML meccsnek akkor van vége, ha valamelyik csapat elegendő csatát nyert meg a győzelemhez.

 

Csata - Két csapat küzdelme egyetlen pályán a WML által meghatározott pálya listáról. A legkisebb mérési egység a versenybe való előrehaladás szempontjából.

 

Játékos - Olyan személy, aki aktívan részt vesz a WML-ben egy hivatalos csapat tagjaként.

 

Csapat - Játékosok csoportja, akiket a bajnokságon és a ranglistán való részvétel szempontjából egy entitásként kezelünk.

 

Team Speak 3 (TS3) - A verseny során a csapatok és a szervezők közötti könnyed kommunikációra használt program. Ingyenesen letölthető.

 

8. Észrevételeiteket és kérdéseiteket az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk!

 
 
Bejelentkezés

Jelentkezz be a fiókodba

Felhasználónév *
Jelszó *
Emlékezz rám.

Facebook-csatlakoz