Ez a weboldal sütiket használ a helyes működéséhez, valamint személyre szabott tartalmak megjelenítéséhez. Ön az oldal böngészésével beleegyezik a sütik használatába. További információ

Értettem

Tisztelt Látogató!

 

Ez az weboldal ún. sütiket használ bizonyos szolgáltatások biztosításához,  harmadik fél által anonim módon gyűjtött látogatási statisztikák készítéséhez, illetve célzott hirdetések megjelenítéséhez. A Google által gyűjtött adatokról egyebek mellett itttájékozódhat.

 

A sütik kis méretű adatcsomagok, fájlok, melyeket a legtöbb böngésző alapbeállítás szerint automatikusan fogad és tárol az Ön gépén, illetve visszaküldi az adott weboldal meglátogatásakor. Természetesen Önnek bármikor módja van böngészőjében a sütik törlésére, letiltására, szükség esetén újbóli engedélyezésére. Mindazonáltal a sütik letiltásával oldalunk számos funkciója nem használható. Így például, de nem kizárólag, nem használható webáruházunk, nem tud fórumunkban hozzászólást írni, szakértőinkhez kérdést intézni. Ön az oldalunk böngészésével elfogadja a sütik használatát, amennyiben letiltotta azokat, tudomásul veszi, hogy bizonyos szolgáltatások nem vagy nem megfelelően működnek.

 

Népszerűbb böngészők beállításairól az alábbi oldalakon olvashat:

 

Chrome

 

Firefox

 

Internet Explorer

 

WOT Magyar liga - 5 vs 5 kupa
részletes szabályzat
 
Frissítve: 2016.04.22.
 
1. Általános szabályok
A versenyen csak a Word of Tanks magyar játékosai vehetnek részt. (A versenyben magyar játékosnak számít az, aki beszéli a magyar nyelvet, klántól, tartózkodási helytől és lakóhelytől függetlenül.)
 
1.2. Játékfiókok
A versenyen csak a World of Tanks EU szerverére regisztrált játékosok vehetnek részt. A jelentkezők kötelesek beregisztrálni magukat a WOT Magyar liga hivatalos weblapjára, valamint a kért adatok megadása szintén fontos a beazonosíthatóság és a World of Tanks felhasználói név védelme érdekében. (A regisztrálás során adataid pontosan add meg, hogy a valós játékos neved biztonságban maradjon.)
 
1.3. Szabály módosítás
Fenntartjuk a jogot a szabályok változtatására és speciális esetekben egyéni döntések meghozatalára.
 
1.4. Felelősség
A szabályzat hiányos ismerete nem mentesít a felelősségre vonás alól!
 
1.5. Csapat
1.5.1. Csapat létszám / Csapat tagok
Egy csapat min. 5, max. 7 főből állhat (5 versenyző + 2 csere). Amennyiben ez nem valósul meg, a csapat nem vehet részt a versenyen. Egy játékos csak egy csapatban játszhat, amennyiben megfelel a szabályzat feltételeinek.
 
Azon csapatokat melyekben rendszerhiba miatt 0 tag van töröljük. Kérjük a törlés után próbáljátok meg újra létrehozni a csapatot.
 
1.5.2. Csapatnév
- Ajánlottan maximum 10 karakter hosszú.
- Amennyiben a vezetőség nem találja megfelelőnek a csapatnevet, felkérhetik a csapatot a név megváltoztatására. Nem teljesítés kizáráshoz vezethet!
- A csapat neve nem lehet sértő és provokáló, nem tartalmazhat olyan cég, alapítvány, verseny, személy vagy klán, stb. nevet amelyre nem kapott engedélyt a csapat. Ha kapott engedélyt, akkor a csapatkapitányának a csapat létrehozásának pillanatától kezdve rendelkezni kell az engedéllyel, a WML vezetőség kérésére az engedélyt be kell mutatni!
- Kérjük, hogy a csapat neve ne tartalmazzon különleges karakterek, mint a "§, ‘, +, !, %, /, €, $, ÷, ×, <, >, #, ., @, Ł, Ä, =” és hasonlókat. De a ''[ ,] , -'' használata engedélyezett.
- Elképzelhető, hogy egy korábbi versenynél már használt csapatnevet az oldal nem fogad el. Ebben az esetben kérjük válasszatok más nevet vagy tegyetek bele szóközt esetleg – jelet vagy számot.
 
1.5.3. Csapatkapitány
A csapatot létrehozó játékos a csapat kapitánya, a csapatot képviseli és tartja a kapcsolatot a WML vezetőségével.
 
A csapat kapitánynak vagy általa kijelölt csapat tagnak kötelező feljönnie a WML Team Speak 3 szerverére: kockaparty.eu:9999.
 
A csapat a selejtező kezdetéig még megváltoztathatja kapitányát, megkezdése után viszont már nem!
 
Felelőssége:
- A csapatban szereplő játékosok értesítése a WML legfrissebb híreiről (például a csatájukról, más WML versenyekről), a versennyel kapcsolatos hírekről.
- Minden szükséges információval el kell látnia a WML vezetőségét a csapatával kapcsolatban.
 
2. Mérkőzés Média
A versenyen résztvevő játékosokról és általuk játszott mérkőzésekről készült vagy általuk megadott képeket, videókat és hang anyagokat bármikor felhasználhatjuk, módosíthatjuk. Ezeknek kizárólagosan a WML a tulajdonosa, felhasználásukra és módosításukra engedélyt adhat!
 
2.1 Közvetítés
A selejtező során nem kerül minden meccs közvetítésre, de a kommentátor kérésére, a gyakorló szobát létrehozó csapatnak kötelező behívni őt nézőként.
 
Ha egy csapat nincs készen időben, az a meccs késleltetésének számít.
 
Ha egy játékos lehetőséget kap egy interjúra a közvetítésben akkor azt csak megfelelő hangnemben, stílusban és provokáció mentesen teheti meg.
 
2.2. Nézők
A csatákban az éppen versenyző játékosokon kívül kizárólag csak szervezők vagy az általuk kijelölt játékosok mehetnek be (kaphatnak meghívót). Ha bármely szervező meghívót kér egy csatára akkor őt kötelező meghívni. A szervezők listája itt található.
 
2.3. Visszajátszások és Screenshot
Köteles minden csapat összes játékosa felvételt (replay) és 1 db screenshot-ot a meccs elején készíteni (ha szükséges akkor a többi részén is) minden csatáról és azt megőrizni a verseny utolsó meccsétől számított 1 hónapig, ha a szervezők kérik, akkor a WML rendelkezésére kell bocsátani!
 
2.4. Mérkőzés óvása / panasz bejelentése
A csata befejeztével azonnal jelenteni kell a szabály szegést a szervezőknek a WML Team Speak 3 szerverén (ip: kockaparty.eu:9999) és az ellenfél csapatát értesíteni arról, hogy óvás történik, ezért egyik tagjuk se menjen el (mind a két csapatra vonatkozik), míg egy szervező meg nem érkezik.
Ha a bejelentés a csata végezte utáni 3 percen belül nem történik meg, akkor a mérkőzés óvása figyelmen kívül marad, senkinek nem kötelező ott maradnia. Amennyiben az időtartamon belül történik meg a jelentés, abban az esetben egy szervező érkezéséig várni kell és ezután az eset kivizsgálásra kerül.
Ha az óvás alaptalan és célja csak az ellenféllel való kitolás az a meccs késleltetésének számít, ami kizárással büntethető.
Amennyiben egy csapat úgy érzi, hogy a mérkőzés során merültek fel problémák / szabály szegések és ezt nem kívánja óvni abban az esetben megírhatja nekünk azt e-mailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Ha jogtalan a probléma benyújtás akkor sem jár érte büntetés.
Ts3 szerver: kockaparty.eu:9999
 
2.5. Eredmény leadása
Fontos: A replay sikeres feltöltéséhez a csatából nem lehet kilépni, azaz végig kell nézni a csatát!
 
Csak a győztes csapat vezetőjének kell feltöltenie a csatát a www.wot-record.com oldalra! A felvétel törlése és elrejtése tilos! A feltöltött felvételt úgy kell beállítani, hogy az mindenki számára látható legyen! A feltöltött videónak a következő nevet kell adni: WML - 5 vs 5 kupa # kupa száma / saját csapatnév VS ellenséges csapatnév – csata száma, miután ez megtörtént a csapat vezetőjének el kell küldenie a feltöltött replay URL címet a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.
 
 
A levélnek a következő képen kell kinéznie:
Levél tárgyának a következő nevet kell adni: WML - 5 vs 5 # kupa száma / saját csapatneve VS ellenséges csapatneve; a levélben ezen kívül még szerepelnie kell a levelet küldő játékbeli és valódi nevének, a csapata nevének, a mérkőzés eredményének és természetesen a fentebb már említett URL címnek.)
 
Ezt a jelentést a csata után 2-3 percen belül el kell küldeni! Ha ez nem történik meg, akkor a győztes csapat kizárásra kerülhet.
 
Minta levél:
 
3. Mérkőzés Beállítások
- Mérkőzés: 5 vs 5
- Mérkőzés időtartama: 7 perc
- Zárt gyakorló szobákban.
- Szerver: Minden mérkőzés az EU_1 szerveren kerül lebonyolításra. (Esetleges technikai problémák esetén EU_2 szerver.)
- Játékmód: 2 bázisos támadás mód (Támadás/Védekezés)
 
Pályák:
- Ghost Town - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Himmelsdorf - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Murovanka - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Cliff - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Prokhorovka - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Mines - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Ruinberg - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Steppes - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
- Lakeville - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)
 
3.1. Első lépések a mérkőzés előtt
A szobát (Gyakorló szoba) a csapatkapitánynak vagy egy megbízott csapattagnak kell létrehozni. 
Az ágrajz szerinti felső csapatnak kötelessége létrehoznia a szobát.
 
3.1.1. A verseny első mérkőzése előtt
3.1.1.1. Kapcsolatfelvétel
A két csapatvezető felveszi a kapcsolatot egymással a hivatalos kezdési időpont előtt minimum 20 perccel. A verseny kezdési időpontja (magyar időszámítás szerint) az ágrajzban a pálya kiírás mellett lesz látható.
 
3.1.1.2. Mérkőzés kezdete
A játékosok meghívását valamint az oldal és tank választást a hivatalos kezdési időpontra be kell fejezni. Az ágrajzban meghatározott kezdési időpontkor kell elkezdeni a csatát.
 
A meccs lejátszása a hivatalos kezdési idő előtt, engedélyezett. Viszont ha az egyik csapat a hivatalos kezdési időt választja, akkor a másik csapatnak kötelessége azt megvárni.
 
Ha az egyik csapat nem áll készen a hivatalos kezdési időpont után 5 perccel, akkor vagy lejátsszák a meccset hiányos felállással, vagy automatikusan vereséget szenved.
 
Ha a csata kezdete több mint 5 percet késik, akkor azt jelezni kell a WML Team Speak 3 szerverén elérhető egyik szervezőnek.
 
3.1.2. Verseny közbeni mérkőzéseknél
3.1.2.1. Kapcsolatfelvétel
A két csapatvezető felveszi a kapcsolatot egymással az ágrajz szerint előző mérkőzés befejezése és annak eredmény leadása után azonnal.
Ha az ágrajz nincs frissítve azaz nincs ellenfelük akkor 2-5 perc folyamatos figyelés után a lehetséges két ellenféllel fel kell venni a kapcsolatot és rá kell kérdezni, hogy ki nyert. Ha megvan a győztes akkor ugyan úgy kell folytatni mint ha az ágrajzból derült volna ki!
 
Screenshot készítése fokozottan ajánlott. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.
 
3.1.2.2. Mérkőzés kezdete
A játékosok gyors meghívása után ami nem vehet több időt igénybe mint 2-3 perc. Megkezdődik a tank és oldal választás a 3.8. pont szerint.
 
Ha a csata kezdete több mint 5 percet késik, akkor azt jelezni kell  a WML Team Speak 3 szerverén elérhető egyik szervezőnek.
 
3.2. Játékmód: Best of 3 (Bo3)
A csapatoknak 1 előre meghatározott (A WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott.) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve. 
 
Az ágrajz szerinti felső csapat választ oldalt először.
 
A továbbjutáshoz 2 győzelem kell, a következő módon kell lezajlania a meccsnek:
- Csapat#1: támad és a másik csapat védekezik.
- Csapat#2: támad és a másik csapat védekezik.
 
3.2.1. Döntetlen eredmény
Amennyiben az eredmény 2 csata után döntetlen azaz 1-1, akkor a döntő csata szabályai szerint még 1 csatát kell játszani.
 
Döntő csata szabályai:
- A döntő pályán (Tiebreaker) az a csapat választhat oldalt, amelyik hamarabb érte el győzelmet a támadó oldalon. (Vagyis több ideje maradt hátra a játék időből.)
- Ha egyik csapat sem nyert a támadó oldalon, akkor az a csapat választhat oldalt, amelyik több sebzést ért el a támadó oldalon. 
- Az oldalt választó csapat kezdi a tank választást is.
 
Amelyik csapat megnyeri a döntő csatát, az nyeri a mérkőzést.
 
3.3. Játékmód: Best of 5 (Bo5)
A csapatoknak 1 előre meghatározott (A WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott.) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve. 
 
Az ágrajz szerinti felső csapat választ oldalt először.
 
A továbbjutáshoz 3 győzelem kell, a következő módon kell lezajlania a meccsnek:
- Csapat#1: támad 2-szer egymás után, a másik csapat védekezik.
- Csapat#2: támad 2-szer egymás után, a másik csapat védekezik.
 
3.3.1. Döntetlen eredmény
Amennyiben az eredmény 4 csata után döntetlen azaz 2-2, akkor a döntő csata szabályai szerint még 1 csatát kell játszani.
 
Döntő csata szabályai:
- A döntő pályán (Tiebreaker) az a csapat választhat oldalt, amelyik hamarabb érte el győzelmet a támadó oldalon. (Vagyis több ideje maradt hátra a játék időből.)
- Ha egyik csapat sem nyert a támadó oldalon, akkor az a csapat választhat oldalt, amelyik több sebzést ért el a támadó oldalon. 
- Az oldalt választó csapat kezdi a tank választást is.
 
Amelyik csapat megnyeri a döntő csatát, az nyeri a mérkőzést.
 
3.6. Eredmény - Támadás és Védés (Attack/Defense)
A győztes csapat felelős a helyes eredmény leadásáért!
 
Támadó csapat:
- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült a játékidőn belül vagy a csapat elfoglalja az ellenséges bázist a játékidőn belül.
- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapatod minden tankja megsemmisült, vagy nem sikerül elfoglalni az ellenséges bázist a játékidőn belül.
 
Védekező csapat:
- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült vagy lejárt a játékidő.
- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapat minden tankja megsemmisült vagy az ellenfél elfoglalta a bázist a játékidőn belül.
 
3.7. Mérkőzés szabályai
A csapatok állhatnak különböző nemzetiségből származó tankokból.
Prémium tank választása engedélyezett.
Prémium lőszer / fogyócikkek használata engedélyezett.
Mindenféle skin és mod engedélyezett, amit a szabályzat másik (5. Tiltott modok, kinézetek és egyéb kellékek) pontja nem tilt.
Maximum 8-as szintű tank használható.
A csapatban lévő tankok szintjének összege nem haladhatja meg az 40 pontot (5 tank 8 tier).
 
3.8. Tank és oldal választás
A selejtezőben az ágrajz szerinti felső csapat választ kezdő pozíciót. A tank választást mindig az a csapat kezdi, aki az oldalt választotta az adott pályán.
 
A csapat kiválaszt, megnevez 2 tankot. Ezután a másik csapat választ 2 tankot. Ez egészen addig folytatódik, amíg mindkét csapat kiválasztotta a teljes felállását. Természetesen 5 vs 5 esetében a végére 1-1 választás marad.
Tankokat minden csata előtt lehet választani.
A tankok választása a gyakorló szoba chat-ben zajlik. Miután a chat-ben a csapat megnevezett egy tankot, azon már nem lehet változtatni.
 
Screenshot készítése fokozottan ajánlott. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.
 
3.8.1. Oldal és tank váltás
Két csata és mérkőzés között mindkét csapatnak van 4 perc felkészülési ideje. A tank választás nem tartozik bele a 4 perc felkészülési időbe.
A 4 perc után kezdődhet a tank választás amire 1 perc áll rendelkezésre. Ha az egyik csapat egy vagy két játékosa nem áll készen a 4 perces felkészülési idő után, akkor a tank választás elkezdődik a hiányzó játékosok nélkül. A hiányzó játékos a tank választás alatt még csatlakozhat a csatához.
 
Amennyiben a 4 perc felkészülési idő után nem kezdődik meg a tank választás azt jelezni kell a WML Team Speak 3 szerverén elérhető egyik szervezőnek.
 
Screenshot készítése fokozottan ajánlott a felkészülési és tank választási időszak alatt is. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.
 
3.9. Újraindítás
Ha a csata elején az egyik játékos kifagy a játékból vagy egyéb technikai problémája akadt, akkor a csapattársai újraindítást kérhetnek a chat-en, az ellenfél csapatnak ezt meg kell adni.
 
A következő esetekben nem lehet újraindítást kérni:
- Ha bármelyik tank fel lett derítve a csata során.
- Ha a játékidőből több mint 2,5 perc telt el. (Az az 4,5 perc van hátra.)
 
Az újraindítás után a csapatoknak ugyan azon az oldalon ugyanazokkal a tankokkal kell játszaniuk.
 
Ha a kifagyott játékos 2-3 percen belül nem jön vissza, akkor egy tartalék játékost kell behívniuk, ha nincs másik embere a csapatnak, akkor kénytelenek 6 emberrel lejátszani a mérkőzést.
 
4. Díjazás
A csapata által elért nyereményből, egyenlően részesülnek a csapatagjai. (Kényszer esetben a díjazás megváltoztatásának lehetőségét fenntartjuk.)
 
1. Csapat: 1 500 arany / fő
- 7 fős csapat esetén maximum: 10 500 arany / csapat
- 6 fős csapat esetén maximum: 9 000 arany / csapat
- 5 fős csapat esetén maximum: 7 500 arany / csapat
2. Csapat: 1 200 arany / fő
- 7 fős csapat esetén maximum: 8 400 arany / csapat
- 6 fős csapat esetén maximum: 7 200 arany / csapat
- 5 fős csapat esetén maximum: 6 000 arany / csapat
3. Csapat: 900 arany / fő
- 7 fős csapat esetén maximum: 6 300 arany / csapat
- 6 fős csapat esetén maximum: 5 400 arany / csapat
- 5 fős csapat esetén maximum: 4 500 arany / csapat
4. Csapat: 600 arany / fő
- 7 fős csapat esetén maximum: 4 200 arany / csapat
- 6 fős csapat esetén maximum: 3 600 arany / csapat
- 5 fős csapat esetén maximum: 3 000 arany / csapat
5 - 8. Csapat: 450 arany / fő
- 7 fős csapat esetén maximum: 3 150 arany / csapat
- 6 fős csapat esetén maximum: 2 700 arany / csapat
- 5 fős csapat esetén maximum: 2 250 arany / csapat
9 - 16. Csapat: 300 arany / fő
- 7 fős csapat esetén maximum: 2 100 arany / csapat
- 6 fős csapat esetén maximum: 1 800 arany / csapat
- 5 fős csapat esetén maximum: 1 500 arany / csapat

 
Kérjük, minden verseny után ellenőrizétek az arany díjazás listáját. Ezt a verseny után körülbelül 1 napon belül a hírek között találjátok meg. Hibás aranylista leadásáért nem vállalunk felelőséget.
Az arany kiutalását a Wargaming.net munkatársai végzik. Várhatólag az arany 1-2 héten belül érkezik meg, de az is elképzelhető, hogy sokkal továbbtart.
 
5. Tiltott modok, kinézetek és egyéb kellékek
- A Wargaming.net által nem tiltott MOD használata engedélyezett, de nem ajánlott! A kellemetlenségek elkerülése érdekében ne használj semmilyen modot.
- A Wargaming.net álláspontját a modokal kapcsolatban itt található! 
A Warpack mod és minden egyéb külső program használata szigorúan tilos!
 
6. Általános büntetések
A WML vezetősége saját belátásuk szerint vizsgál és büntethet. Akár a díjazás megvonásával is!
 
6.1. Screenshot
Érdemes mindenről screenshot-ot csinálni. (Amit látunk csak arról tudunk helyes döntést hozni!)
 
6.2. Nem fair
A következő cselekvések nem számítanak fair játéknak és a WML vezetőségének belátása szerint büntethetők:
 
6.2.1. Nem alkalmas játékosok
Olyan játékosok szerepeltetése, vagy erre történő próbálkozás, akik nem felelnek meg a WML által felállított regisztárciós követelményeknek, kifogásolható viselkedés.
 
6.2.2. Csaló / Helyettesítő játékos
Egy másik játékos nevével, fiókjával vagy bajnoksági fiókjával történő játék, vagy ezzel való próbálkozás.
 
6.2.3. Hack-elés / Cheat-ek használata
Ez alatt a WoT játék kliens megváltoztatását, vagy bármilyen játékon kívüli cselekvést értünk, amivel az egyik csapat előnyhöz juthat a másikkal szemben.
 
6.2.4. Összejátszás
Bármilyen megállapodás kötése két vagy több résztvevő között, amivel hátrányba hoznak más résztvevőket, és / vagy előnybe hozzák magukat.
 
Ide tartoznak a teljesség igénye nélkül: 
- Meccsek végeredményének előre eldöntése a résztvevők között, valamint a nyeremények előre eltervezett elosztása.
- Bármiféle jelzések egynél több csapat játékosai között, amelynek célja más résztvevők hátrányba vagy előnybe hozása, beleértve a szóbeli, írásbeli, valamint a jelzésekkel történő kommunikációt is.
- A játék szándékos elvesztése, vagy egy résztvevő csapat szándékos szabotálása, azzal a céllal, hogy elveszítsék a játékot.
 
6.3. Sportszerűtlen viselkedés
Minden játékos köteles a legjobb tudása szerint képviselni a csapatát. Ha ezt nem teszi meg, az sportszerűtlen viselkedésnek számít és a WML vezetősége által büntethető. 
 
Játékbeli hibák (bug-ok) kihasználása:
Bármilyen játékbeli hiba, vagy egyértelműen nem szándékosan a játékban található játék-mechanika kihasználása tilos. Minden ilyen esetet a WML vezetősége, saját belátása szerint vizsgál és büntethet.
 
7. Értelmezés
Mérkőzés / Meccs - Egy meccs két csapat által egymás ellen játszott csaták sorozata.
Egy WML meccsnek akkor van vége, ha valamelyik csapat elegendő csatát nyert meg a győzelemhez.
 
Csata - Két csapat küzdelme egyetlen pályán a WML által meghatározott pálya listáról. A legkisebb mérési egység a versenybe való előrehaladás szempontjából.
 
Játékos - Olyan személy, aki aktívan részt vesz a WML-ben egy hivatalos csapat tagjaként.
 
Csapat - Játékosok csoportja, akiket a bajnokságon és a ranglistán való részvétel szempontjából egy entitásként kezelünk.
 
Team Speak 3 (TS3) - A verseny során a csapatok és a szervezők közötti könnyed kommunikációra használt program.
 
8. Kérdéseiteket és észrevételeiteket az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk!
 

 

Kiemelt támogatók

 

Médiatámogatók

TeamSpeak 3 támogató

 
 

HIRDETÉS -  FŐ TÁMOGATÓK

 
Bejelentkezés

Jelentkezz be a fiókodba

Felhasználónév *
Jelszó *
Emlékezz rám.

Facebook-csatlakoz