Ez a weboldal sütiket használ a helyes működéséhez, valamint személyre szabott tartalmak megjelenítéséhez. Ön az oldal böngészésével beleegyezik a sütik használatába. További információ

Értettem

Tisztelt Látogató!

 

Ez az weboldal ún. sütiket használ bizonyos szolgáltatások biztosításához,  harmadik fél által anonim módon gyűjtött látogatási statisztikák készítéséhez, illetve célzott hirdetések megjelenítéséhez. A Google által gyűjtött adatokról egyebek mellett itttájékozódhat.

 

A sütik kis méretű adatcsomagok, fájlok, melyeket a legtöbb böngésző alapbeállítás szerint automatikusan fogad és tárol az Ön gépén, illetve visszaküldi az adott weboldal meglátogatásakor. Természetesen Önnek bármikor módja van böngészőjében a sütik törlésére, letiltására, szükség esetén újbóli engedélyezésére. Mindazonáltal a sütik letiltásával oldalunk számos funkciója nem használható. Így például, de nem kizárólag, nem használható webáruházunk, nem tud fórumunkban hozzászólást írni, szakértőinkhez kérdést intézni. Ön az oldalunk böngészésével elfogadja a sütik használatát, amennyiben letiltotta azokat, tudomásul veszi, hogy bizonyos szolgáltatások nem vagy nem megfelelően működnek.

 

Népszerűbb böngészők beállításairól az alábbi oldalakon olvashat:

 

Chrome

 

Firefox

 

Internet Explorer

 

WOT Magyar liga - 3 vs 3 kupa

részletes szabályzat

 

Frissítve: 2016.08.08.

1. Általános szabályok

A versenyen csak a Word of Tanks magyar játékosai vehetnek részt. (A versenyben magyar játékosnak számít az, aki beszéli a magyar nyelvet, klántól, tartózkodási helytől és lakóhelytől függetlenül.)

 

1.2. Játékfiókok

A versenyen csak a World of Tanks EU szerverére regisztrált játékosok vehetnek részt. A jelentkezők kötelesek beregisztrálni magukat a WOT Magyar liga hivatalos weblapjára (www.WoTMagyarliga.eu), valamint a kért adatok megadása szintén fontos a beazonosíthatóság és a World of Tanks felhasználói név védelme érdekében. (A regisztrálás során adataid pontosan add meg, hogy a valós játékos neved biztonságban maradjon.)

 

1.3. Szabály módosítás

Fenntartjuk a jogot a szabályok változtatására és speciális esetekben egyéni döntések meghozatalára.

 

1.4. Felelősség

A szabályzat hiányos ismerete nem mentesít a felelősségre vonás alól!

 

1.5. Csapat

1.5.1. Csapat létszám / Csapat tagok

Egy csapat min. 3, max. 4 főből állhat (3 vs 3 + 1 csere). Amennyiben ez nem valósul meg, a csapat nem vehet részt a versenyen. Egy játékos csak egy csapatban játszhat, amennyiben megfelel a szabályzat feltételeinek.

 

Azon csapatokat melyekben rendszerhiba miatt 0 tag van töröljük. Kérjük a törlés után próbáljátok meg újra létrehozni a csapatot.

 

1.5.2. Csapatnév

- Ajánlottan maximum 10 karakter hosszú.

- Amennyiben a vezetőség nem találja megfelelőnek a csapatnevet, felkérhetik a csapatot a név megváltoztatására. Nem teljesítés kizáráshoz vezethet!

- A csapat neve nem lehet sértő és provokáló, nem tartalmazhat olyan cég, alapítvány, személy vagy klán, stb. nevet amelyre nem kaptak engedélyt. Az engedélyt a vezetőségnek be kell mutatni!

- Kérjük, hogy a csapat neve ne tartalmazzon különleges karakterek, mint a "§, ‘, +, !, %, /, €, $, ÷, ×, <, >, #, ., @” és hasonlók. De a ''[ ,] , -'' használata engedélyezett.

- Elképzelhető, hogy egy korábbi versenynél már használt csapatnevet az oldal nem fogad el. Ebben az esetben kérjük válasszatok más nevet vagy tegyetek bele szóközt esetleg – jelet vagy számot.

 

1.5.3. Csapat kapitány

A csapatot létrehozó játékos a csapat kapitánya, a csapatot képviseli és tartja a kapcsolatot a WML vezetőségével.

 

A csapat kapitánynak vagy általa kijelölt csapat tagnak kötelező feljönnie a WML Team Speak 3 szerverére: kockaparty.eu:9999.

 

Felelőssége:

- A csapatban szereplő játékosok értesítése a WML legfrissebb híreiről, (csatájukról, stb.) a versennyel kapcsolatos hírekről.

- Minden szükséges információval el kell látnia a WML vezetőségét a csapatával kapcsolatban.

A csapat a selejtező kezdetéig még megváltoztathatja kapitányát, megkezdése után viszont már nem!

 

2. Mérkőzés Média

A versenyen résztvevő játékosokról és általuk játszott mérkőzésekről készült vagy általuk megadott képeket, videókat és hang anyagokat bármikor felhasználhatjuk, módosíthatjuk. Ezeknek kizárólagosan a WML a tulajdonosa, felhasználásukra és módosításukra engedélyt adhat!

 

2.1 Közvetítés

A selejtező során nem kerül minden meccs közvetítésre, de a kommentátor kérésére, a gyakorló szobát létrehozó csapatnak kötelező behívni őt nézőként.

 

Ha egy csapat nincs készen időben, az a meccs késleltetésének számít.

 

Ha egy játékos lehetőséget kap egy interjúra a közvetítésben akkor azt csak megfelelő hangnemben, stílusban és provokáció mentesen teheti meg.

 

2.2. Nézők

A csatákban az éppen versenyző játékosokon kívül kizárólag csak szervezők vagy az általuk kijelölt játékosok mehetnek be (kaphatnak meghívót). Ha bármely szervező meghívót kér egy csatára akkor őt kötelező meghívni.

 

2.3. Visszajátszások és Screenshot

Köteles minden csapat összes játékosa felvételt (replay) és 1 db screenshot-ot a meccs elején készíteni (ha szükséges akkor a többi részén is) minden csatáról és azt megőrizni a verseny utolsó meccsétől számított 1 hónapig, ha a szervezők kérik, akkor a WML rendelkezésére kell bocsátani!

 

2.4. Mérkőzés óvása / panasz bejelentése

A csata befejeztével azonnal jelenteni kell a szabály szegést a szervezőknek a WML Team Speak 3 szerverén (ip: kockaparty.eu:9999) és az ellenfél csapatát értesíteni arról, hogy óvás történik, ezért egyik tagjuk se menjen el (mind a két csapatra vonatkozik), míg egy szervező meg nem érkezik.

Ha a bejelentés a csata végezte utáni 3 percen belül nem történik meg, akkor a mérkőzés óvása figyelmen kívül marad, senkinek nem kötelező ott maradnia. Amennyiben az időtartamon belül történik meg a jelentés, abban az esetben egy szervező érkezéséig várni kell és ezután az eset kivizsgálásra kerül.

Ha az óvás alaptalan és célja csak az ellenféllel való kitolás az a meccs késleltetésének számít, ami kizárással büntethető.

 

Amennyiben egy csapat úgy érzi, hogy a mérkőzés során merültek fel problémák / szabály szegések és ezt nem kívánja óvni abban az esetben megírhatja nekünk azt e-mailben a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Ha jogtalan a probléma benyújtás akkor sem jár érte büntetés.

 

Ts3 szerver: kockaparty.eu:9999

 

2.5. Eredmény leadása

Fontos: A replay sikeres feltöltéséhez a csatából nem lehet kilépni, azaz végig kell nézni a csatát!

 

Csak a győztes csapat vezetőjének kell feltöltenie a csatát a www.wot-record.com oldalra! A felvétel törlése és elrejtése tilos! A feltöltött felvételt úgy kell beállítani, hogy az mindenki számára látható legyen! A feltöltött videónak a következő nevet kell adni: WML - 3 vs 3 kupa / saját csapatnév VS ellenséges csapatnév, miután ez megtörtént a csapat vezetőjének el kell küldenie a feltöltött replay URL címet a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre (A levél tárgyának a következő nevet kell adni: WML - 3 vs 3 / saját csapatneve VS ellenséges csapatneve; a levélben ezen kívül még szerepelnie kell a levelet küldő játékbeli és valódi nevének, a csapata nevének, a mérkőzés eredményének és természetesen a fentebb már említett URL címnek.)

 

 

Ezt a jelentést a csata után 2-3 percen belül el kell küldeni! Ha ez nem történik meg, akkor a győztes csapat kizárásra kerülhet.

 

Minta levél:

 

3. Mérkőzés Beállítások

- Mérkőzés: 3 vs 3

- Mérkőzés időtartama: 5 perc

- Zárt gyakorló szobákban.

- Szerver: Minden mérkőzés az EU_1 szerveren kerül lebonyolításra. (Esetleges technikai problémák esetén EU_2 szerver.)

- Játékmód: Csataütközet (Encounter), döntetlen után Támadás / Védekezés (Attack/Defense) (2 bázisos támadás mód).

Pályák:

- Ensk - csataütközet (encounter)

- Himmelsdorf - csataütközet (encounter)

- Winter Himmelsdorf - csataütközet (encounter)

- Lakeville - csataütközet (encounter)

- Mines - csataütközet (encounter)

- Sand River - csataütközet (encounter)

- Murovanka - csataütközet (encounter)

- Steppes - csataütközet (encounter)

- El Halluf - csataütközet (encounter)

- Erlenberg - csataütközet (encounter)

- Malinovka - csataütközet (encounter)

- Redshire - csataütközet (encounter)

- Prokhorovka - csataütközet (encounter)

- Fiery Salient - csataütközet (encounter)

- Ruinberg - csataütközet (encounter)

- Winterberg - csataütközet (encounter)

- Siegfried Line - csataütközet (encounter)

 

Döntő pályák:

- Ghost Town - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Mines - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Arctic Region - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Kharkov - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Sand River - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Tundra - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Siegfried Line - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Lakeville - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Ruinberg - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Winterberg - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Steppes - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Himmelsdorf - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Winter Himmelsdorf - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Prokhorovka - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

- Cliff - Támadás / Védekezés (Attack / Defense)

 

Speciális pálya:

Mittengard - normál csata (normal battle)

 

3.1. Első lépések a mérkőzés előtt

A szobát (Gyakorló szoba) a csapat kapitánynak vagy egy megbízott csapattagnak kell létrehozni.

Az ágrajz szerinti felső csapatnak kötelessége létrehoznia a Gyakorló szobát.

 

3.1.1. A verseny első mérkőzése elött

3.1.1.1. Kapcsolatfelvétel

A két csapatvezető felveszi a kapcsolatot egymással a hivatalos kezdési időpont elött minimum 20 percel. Az ágrajzban a pályaki írás mellett látható lesz a verseny kezdési időpontja (magyar időszámítás szerint).

 

3.1.1.2. Mérkőzés kezdete

A játékosok meghívását valamint az oldal és tank választást a hivatalos kezdési időpontra be kell fejezni. Az ágrajzban meghatározott kezdési időpontkor kell elkezdeni a csatát.

A meccs lejátszása a hivatalos kezdési idő előtt, engedélyezett.

Ha az egyik csapat a hivatalos kezdési időt választja, akkor a másik csapatnak kötelessége megvárni.

Ha az egyik csapat nem áll készen a hivatalos kezdési időpont után 5 perccel, akkor vagy lejátsszák a meccset hiányos felállással, vagy automatikusan vereséget szenved.

Ha a csata kezdete több mint 5 percet késik, akkor azt jelezni kell  a WML Team Speak 3 szerverén elérhető egyik szervezőnek.

 

3.1.2. A verseny mérkőzései között

3.1.2.1. Kapcsolatfelvétel

A két csapatvezető felveszi a kapcsolatot egymással az ágrajz szerint előző mérkőzés befejezése és annak eredmény leadása után azonnal.

Ha az ágrajz nincs frissítve azaz nincs ellenfelük akkor 2-5 perc folyamatos figyelés után a lehetséges két ellenféllel fel kell venni a kapcsolatot és rá kell kérdezni, hogy ki nyert. Ha megvan a győztes akkor ugyan úgy kell folytatni mint ha az ágrajzból derült volna ki!

 

Screenshot készítése fokozottan ajánlott. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.

 

3.1.2.2. Mérkőzés kezdete

A játékosok gyors meghívása után ami nem vehet több időt igénybe mint 2-3 perc. Megkezdődik a tank és oldal választás a 3.7. pont szerint.

 

Ha a csata kezdete több mint 5 percet késik, akkor azt jelezni kell  a WML Team Speak 3 szerverén elérhető egyik szervezőnek.

 

3.2. Játékmód: Best of 3
A csapatoknak 1 előre meghatározott (A WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott.) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve.
Az ágrajz szerinti felső csapat választ oldalt először.
A továbbjutáshoz 2 pont kell! Minden megnyert csata 1 pontnak számít.
 
3.2.1. Döntetlen csata
Ha a csata végeredménye döntetlen, akkor össze kell számolni a csata során kiosztott sebzést. A többet sebző csapat kap 1 pontot. Ezt jelezni kell az egyik WML szervezőnek valamint a leadott e-mailben fel kell tüntetni, hogy a döntetlen csatáért melyik csapat kapott pontot.
 
Amennyiben a csata során nincs kiosztott sebzés akkor:
- Ha mind két csapat a csata során inaktív játékot mutat azaz kempel akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy mindkét csapat kiesett.
- Ha a csata során csak az egyik csapat mutat inaktív játékot azaz kempel és emiatt nem történt kiosztott sebzés akkor a csatában aktívan résztvevő csapat kap 1 pontot. Ezt a WML szervezők döntik el.
- Ha a csatában mindkét csapat aktívan részt vesz (pl.: a két csapat elkerüli egymást és emiatt nincs kiosztott sebzés), akkor a csatát egy WML szervező jelenlétében újra kell játszani Mittengard pályán normál csata módban.
 
3.2.2. Döntő csata
Amennyiben az eredmény 2 csata után döntetlen (1-1), akkor a következő szabályok szerint még 1 csatát kell játszani:
- Támadás / Védekezés (Attack / Defense) csata mód. (2 bázisos támadás mód)
- A pályán az a csapat választhat oldalt, amelyik több sebzést okozott a mérkőzés során.
- Amennyiben a kiosztott sebzések megegyeznek abban az esetben a felső csapat választhat oldalt.
- Ha a mérkőzés során nincs kiosztott sebzés akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy két döntetlen csata született.
- Az oldalt választó csapat kezdi a tankválasztást is.
 
Amelyik csapat megnyeri a döntő csatát, az nyeri a mérkőzést.

 

3.3. Játékmód: Best of 5
A csapatoknak 1 előre meghatározott (A WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott.) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve.
Az ágrajz szerinti felső csapat választ oldalt először.
A továbbjutáshoz 3 pont kell! Minden megnyert csata 1 pontnak számít.
 
3.3.1. Döntetlen csata
Ha a csata végeredménye döntetlen, akkor össze kell számolni a csata során kiosztott sebzést. A többet sebző csapat kap 1 pontot. Ezt jelezni kell az egyik WML szervezőnek valamint a leadott e-mailben fel kell tüntetni, hogy a döntetlen csatáért melyik csapat kapott pontot.
 
Amennyiben a csata során nincs kiosztott sebzés akkor:
- Ha mind két csapat a csata során inaktív játékot mutat azaz kempel akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy mindkét csapat kiesett.
- Ha a csata során csak az egyik csapat mutat inaktív játékot azaz kempel és emiatt nem történt kiosztott sebzés akkor a csatában aktívan résztvevő csapat kap 1 pontot. Ezt a WML szervezők döntik el.
- Ha a csatában mindkét csapat aktívan részt vesz (pl.: a két csapat elkerüli egymást és emiatt nincs kiosztott sebzés), akkor a csatát egy WML szervező jelenlétében újra kell játszani Mittengard pályán normál csata módban.
 
3.3.2. Döntő csata
Amennyiben az eredmény 4 csata után döntetlen (pl.: 2-2), akkor a következő szabályok szerint még 1 csatát kell játszani:
- Támadás / Védekezés (Attack / Defense) csata mód. (2 bázisos támadás mód)
- A pályán az a csapat választhat oldalt, amelyik több sebzést okozott a mérkőzés során.
- Amennyiben a kiosztott sebzések megegyeznek abban az esetben a felső csapat választhat oldalt.
- Ha a mérkőzés során nincs kiosztott sebzés, akkor mindkét csapat kiesik. Ebben az esetben a felső csapatnak kell leadni az eredményt melyben feltünteti, hogy a mérkőzés végeredménye döntetlen.
- Az oldalt választó csapat kezdi a tankválasztást is.

Amelyik csapat megnyeri a döntő csatát, az nyeri a mérkőzést.

 

3.4. Eredmény - Csataütközet (Encounter)

A győztes csapat felelős a helyes eredmény leadásáért!

 

- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült a játékidőn belül vagy a csapat elfoglalja az ellenséges bázist a játékidőn belül.

 

- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapatod minden tankja megsemmisült, vagy az ellenfél elfoglalta a bázist.

 

- Döntetlen: A csata döntetlenek számít, ha lejár az idő, vagy egyszerre semmisül meg az összes tank a csatában.

 

3.5. Eredmény - Támadás és Védés (Attack/Defense)

A győztes csapat felelős a helyes eredmény leadásáért!

 

Támadó csapat:

- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült a játékidőn belül vagy a csapat elfoglalja az ellenséges bázist a játékidőn belül.

- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapatod minden tankja megsemmisült, vagy nem sikerül elfoglalni az ellenséges bázist a játékidőn belül.

 

Védekező csapat:

- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha minden ellenséges tank megsemmisült vagy lejárt a játékidő.

- Vereség: A csata elvesztettnek számít, ha a csapat minden tankja megsemmisült vagy az ellenfél elfoglalta a bázist a játékidőn belül.

 

3.6. Mérkőzés szabályai

A csapatok állhatnak különböző nemzetiségből származó tankokból.

Prémium tank választása engedélyezett.

Prémium lőszer / fogyócikkek használata engedélyezett.

Mindenféle skin és mod engedélyezett, amit a szabályzat másik (6. Tiltott modok, kinézetek és egyéb kellékek) pontja nem tilt.

Maximum 6-as szintű tank használható.

A csapatban lévő tankok szintjének összege nem haladhatja meg az 18 pontot (3 tank 6 tier).

 

3.7. Tank és oldal választás

A selejtezőben az ágrajz szerinti felső csapat választ kezdő pozíciót.
 A tank választást mindig az a csapat kezdi, aki az oldalt választotta az adott pályán.

A csapat kiválaszt, megnevez 1 tankot. Ezután a másik csapat választ 1 tankot. Ez egészen addig folytatódik, amíg mindkét csapat kiválasztotta a teljes felállását.

Tankokat minden csata előtt lehet választani. A tankok választása a gyakorló szoba chat-ben zajlik. Miután a chat-ben a csapat megnevezett egy tankot, azon már nem lehet változtatni.

 

Screenshot készítése fokozottan ajánlott. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.

 

3.7.1. Oldal és tank váltás

Két csata és mérkőzés között mindkét csapatnak van 4 perc felkészülési ideje. A tank választás nem tartozik bele a 4 perc felkészülési időbe.

A 4 perc után kezdődhet a tank választás amire 1 perc áll rendelkezésre. Ha az egyik csapat egy vagy két játékosa nem áll készen az 4 perces felkészülési idő után, akkor a tank választás elkezdődik a hiányzó játékosok nélkül. A hiányzó játékos a tank választás alatt még csatlakozzhat a csatához.

 

Amennyiben a 4 perc felkészülési idő után nem kezdődik meg a tank választás azt jelezni kell  a WML Team Speak 3 szerverén elérhető egy szervezőnek.

 

Screenshot készítése fokozottan ajánlott a felkészülési és tank választási időszak alatt is. Így az esetleges problémában a WML szervezői helyesen és gyorsan tudnak döntést hozni.

 

3.8. Újraindítás

Ha a csata elején az egyik játékos kifagy a játékból vagy egyéb technikai problémája akadt, akkor a csapat társai újraindítást kérhetnek a chat-en, az ellenfél csapatnak ezt meg kell adni.

 

A következő esetekben nem kérhetsz újraindítást:

Ha bármelyik tank fel lett derítve a csata során.

Ha a játékidőből több mint 2,5 perc telt el. (Az az 2,5 perc van hátra.)

 

Az újraindítás után a csapatoknak ugyan azon az oldalon ugyanazokkal a tankokkal kell játszaniuk.

Ha a kifagyott játékos 2-3 percen belül nem jön vissza, akkor egy tartalék játékost kell behívniuk, ha nincs másik embere a csapatnak, akkor kénytelenek 2 emberrel lejátszani a mérkőzést.

 

4. Díjazás
A csapata által elért nyereményből, egyenlően részesülnek a csapattagjai. (Kényszer esetben a díjazás megváltoztatásának lehetőségét fenntartjuk.)

 

1. Csapat: 1 500 arany / fő

- 4 fős csapat esetén maximum: 6 000 arany / csapat
- 3 fős csapat esetén maximum: 4 500 arany / csapat

2. Csapat: 1 200 arany / fő

- 4 fős csapat esetén maximum: 4 800 arany / csapat
- 3 fős csapat esetén maximum: 3 600 arany / csapat

3. Csapat: 900 arany / fő

- 4 fős csapat esetén maximum: 3 600 arany / csapat
- 3 fős csapat esetén maximum: 2 700 arany / csapat

4. Csapat: 600 arany / fő

- 4 fős csapat esetén maximum: 2 400 arany / csapat
- 3 fős csapat esetén maximum: 1 800 arany / csapat

5 - 8. Csapat: 450 arany / fő

- 4 fős csapat esetén maximum: 1 800 arany / csapat
- 3 fős csapat esetén maximum: 1 350 arany / csapat

9 - 16. Csapat: 300 arany / fő

- 4 fős csapat esetén maximum: 1 200 arany / csapat
- 3 fős csapat esetén maximum: 900 arany / csapat

 

Kérjük, minden verseny után ellenőrizétek le az arany díjazás listáját. A rek között találjátok. Hibás aranylista leadásáért nem vállalunk felelőséget.

Az arany kiutalását a Wargaming.net munkatársai végzik. Várhatólag az arany 1-2 héten belül érkezik meg, de az is elképzelhető, hogy sokkal később érkezik meg.

 

5. Tiltott modok, kinézetek és egyéb kellékek

- A Wargaming.net által nem tiltott MOD használata engedélyezett, de nem ajánlott! A kellemetlenségek elkerülése érdekében ne használj semmilyen modot.

- A Wargaming.net által tiltott modok listája itt található!

A Warpack mod és minden egyéb külső program használata szigorúan tilos!

 

6. Általános büntetések

A WML vezetősége saját belátásuk szerint vizsgál és büntethet. Akár a díjazás megvonásával is.

 

6.1. Screenshot

Érdemes mindenről screenshot-ot csinálni. (Amit látunk csak arról tudunk helyes döntést hozni!)

 

6.2. Nem fair

A következő cselekvések nem számítanak fair játéknak és a WML vezetőségének belátása szerint büntethetők:

 

6.2.1. Nem alkalmas játékosok

Olyan játékosok szerepeltetése, vagy erre történő próbálkozás, akik nem felelnek meg a WML által felállított regisztárciós követelményeknek.

 

6.2.2. Csaló / Helyettesítő játékos

Egy másik játékos nevével, fiókjával vagy bajnoksági fiókjával történő játék, vagy ezzel való próbálkozás.

 

6.2.3. Hack-elés / Cheat-ek használata

Ez alatt a WoT játék kliens megváltoztatását, vagy bármilyen játékon kívüli cselekvést értünk, amivel az egyik csapat előnyhöz juthat a másikkal szemben.

 

6.2.4. Összejátszás

Bármilyen megállapodás kötése két vagy több résztvevő között, amivel hátrányba hoznak más résztvevőket, és / vagy előnybe hozzák magukat.

 

Ide tartoznak a teljesség igénye nélkül:

- Meccsek végeredményének előre eldöntése a résztvevők között, valamint a nyeremények előre eltervezett elosztása.

- Bármiféle jelzések egynél több csapat játékosai között, amelynek célja más résztvevők hátrányba vagy előnybe hozása, beleértve a szóbeli, írásbeli, valamint a jelzésekkel történő kommunikációt is.

- A játék szándékos elvesztése, vagy egy résztvevő csapat szándékos szabotálása, azzal a céllal, hogy elveszítsék a játékot.

 

6.3. Sportszerűtlen viselkedés

Minden játékos köteles a legjobb tudása szerint képviselni a csapatát. Ha ezt nem teszi meg, az sportszerűtlen viselkedésnek számít és a WML vezetősége által büntethető.

 

Játékbeli hibák (bug-ok) kihasználása:

Bármilyen játékbeli hiba, vagy egyértelműen nem szándékosan a játékban található játék-mechanika kihasználása tilos. Minden ilyen esetet a WML vezetősége, saját belátása szerint vizsgál és büntethet.

 

7. Értelmezés

Mérkőzés / Meccs - Egy meccs két csapat által egymás ellen játszott csaták sorozata.

Egy WML meccsnek akkor van vége, ha valamelyik csapat elegendő csatát nyert meg a győzelemhez.

 

Csata - Két csapat küzdelme egyetlen pályán a WML által meghatározott pálya listáról. A legkisebb mérési egység a versenybe való előrehaladás szempontjából.

 

Játékos - Olyan személy, aki aktívan részt vesz a WML-ben egy hivatalos csapat tagjaként.

 

Csapat - Játékosok csoportja, akiket a bajnokságon és a ranglistán való részvétel szempontjából egy entitásként kezelünk.

 

Team Speak 3 (TS3) - A verseny során a csapatok és a szervezők közötti könnyed kommunikációra használt program. Ingyenesen letölthető.

 

8. Észrevételeiteket és kérdéseiteket az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk!

 

Kiemelt támogatók

 

Médiatámogatók

TeamSpeak 3 támogató

 
 

HIRDETÉS - FŐ TÁMOGATÓ

Bejelentkezés

Jelentkezz be a fiókodba

Felhasználónév *
Jelszó *
Emlékezz rám.

Facebook-csatlakozz

Youtube csatlakozz

FaceIT csatlakozz